Benim kızım 6 yasına girecek bu sene anaokuluna verdik ben götürüp bırakıyorum bugün kızımın jimnastik dersi vardı yani beden eğitimi gibi bir ders
Üç haftanın iki haftası gitti okula bir hafta zaten hastaydı iki haftadır bir kızın adını söylüyor laf dalası mesela senin puzzleın leş demiş bugün sen ne dedin dedim seninki leş dedim dedi aferin dedim daha önce oyuna almamış mesela sen oynama demiş sen de gitme kızım belli ki sana uygun bir arkadaş değil dedim
Daha önce böyle laf dalaşı oldugu için ben önemsemedim çünkü çocuk bunlar bir gün küser diğer gün barışır dedim öğretmene de söylemedim aöa kızıma okul daha açılmadan bile birşey olursa orda ben yokum hemen öğretmenine söyle küçük büyük farketmez neyden rahatsız olursan söyle dedim öğretmenine söyledin mi diyorum hayır diyor neden diyorum aklıma gelmedi diyor üç haftadır ben bunu tekrarlıyorum dışlanırım diye korkuyor herhalde dedim bugün kızımı kaydırağon tepesinden itmiş yana doğru çocuk yüksekten düşmüş . Ağlamış sorular sordum arkandamıydı ki o arkadaş yani belki öne geçmek isterken yapmıştır gibi bir açıklama arıyorum kendimce ama tek tek kayıyorlarmış zaten
Resmen kasten arkadan gelmiş onu itmiş ve gitmiş eşim hemen müdürü aramış ona biraz sert konuştu çocuğun itmesine aytı kızdım öğretmen bunu nasıl görmez oturup ağlayan cocuga neden ağlıyorsun diye neden sormaz ona aytı kızdım
Öğretmen orda mıydı diyorum evet diyor arkası mı dönüktü diyorum hayır diyor resmen umursamamış eşim sert konuşunca oranın koordinatörü öğretmen beni aradı bende konuştum gerekirse başka sınıfa alalım yoksa da alalım okuldan falan dedim öğretmenin haberi yokmuş diyor bunların sınıfında 2 öğretmen duruyor 17 tane öğrenci var zaten neyine başmedemiyorlar onu da anlamadım resmen diğer cocuga da kinlendim resmen zorbalık yapıyor asla kabul etmeyeceğim birşey