Merhaba salı günü anne oldum, ilk bebeğim genelde 2-2.5 saat ara ile emziriyorum her emzirme öncesi kirli bez temizliyordum , bugün 14 te emmeye başladı aralıklı olarak 15 e kadar emdi , saat 17.30 da uyandırdım altını açtım ama cis kaka yoktu sonraki yarım saat içinde çiş yaptı bı sefer altını tekrar açınca normal mi o kadar saat kuru kalmasi , göz bebeği vs beyaz normal