anne1412 Arkadaşlar 6 aylık bebeğimin dudak içinde bu kırmızı noktalar çıktı bilgisi olan varmı nedir bunlar ! [https://mutluresim.com/images/2025/09/25/XpW8RU.jpg]
birdemlikcay anne1412 Ay maşallah çok tatlı bebişiniz, ağzındakileri ben kan toplanmasına benzettim bu aralar daha sert ve hızlı emiyor olabilir. Belki de parmağını ya da kendi dudağını da emiyordur. Genelde ondan oluyor böyle 😊 geçmiş olsun.
anne1412 birdemlikcay çok teşekkür ederim 🥰 evet eli sürekli ağzında parmağını hatta genelde ne bulursa onu emiyor herşeyi ağzına sokuyor