emooo yenianneoldumm evet nebulizator cihaziyla buhar yaptım ayriyeten geceleri de nem olsun diye soğuk buhar makinesi çalıştırdım
symstf yenianneoldumm çok geçmiş olsun tekrardan burun açmak önemli çünkü içeride ki birikenleri ancak o şekilde çıkarabiliyor.
kbr24 yenianneoldumm sadece burun yıkama evet uzun sürüyor bizde olmuştuk 40 günlükken gripmi nezlemi artık her neyse bol bol buurn yıkamayla ciğerlerine inmeden atlattık
minikkusunanne mity peçeteyle almak burundaki alır geridekini temizlemez siz bilirsiniz yine dr ama burun yıkama işlemi yapın isterseniz şırıngayla
yenianneoldumm doublemamaa sürekli burnunu acmadan başka care yok malesef ilaç verilmiyo. Buhar makinadı calıstırın ve sıcak ortamda durdurmayın deniz suyuda iyi geliyor spreyi
1bebekveanne Merhaba benim bebeğim de grip bende sürekli burnunu açıp emziriyorum başka birşey yapamıyorum sizinkini geçti mi