Dream64 Çocuğunu Layla şirin ajansına yazdıran var mı oğlum 5 buçuk yaşında 2.projemiz çekilecek aranızda bu ajansta kayıtlı olan var mı
[silindi] Dream64 ben kayıt olmadım ana kızımın fotoğrafını attım sonra işte seçildiniz şu kadar para vermeniz lazım felan dediler vermedim yorumları hep mağdur
mommmmyys Dream64 2 senedir kayıt ettirmeden kayıt parası ödemeden çocugunuz suna seçildi diyorlar sonra ücret istiyorlar kayıt ettiriyorum sonra ses yok birdaha
Dream64 [silindi] o Layla şirin değildir. Layla şiirine ücretle kayıt oluyorsun. Proje gelince se her şeyi karşılıyorlar oğlum oynadı sigortasını ödemesini aracımızın yakıtını konaklama karşıladılar. Köklü bir ajans bu
bozaleblebi Dream64 yukarda anlatilan olayin aynisini gorumcemin kizida yasadi secildiniz denildi kayit parasi istendi ve layla sirindi
[silindi] Reklamda oynatamak için çocuğun ailesinden para alan tek ajans. Parayı çocuk kazanacak. Ajans değil. Her proje zamanı herkese aynı mesajı atıp, kandırabildikleri herkesten parayı alıp. Sadece seçili çocukları oynatan tek ajans.
[silindi] Dream64 Her proje için sizi seçtik şu kadar para verin diyen bir ajansta belli çocuklar para kazanıyor. Her çocuk değil. Ben onu demek istedim. Şayet ben 8 sene modellik yaptım. Hiç bir projeye para ödemedim. Mislini kazandım 🥲
Dream64 [silindi] Aaa şuan şaşırdım çünkü asla bizden para istemedililer ilk kayıt olurken kampanya vardı 2 yıllık kayıt oldum 2 bin verdim ve biz seçilince asla para istemediler krallar gibi karşıladırlar yeme içme araç fulleme hepsi onlardandı. Üstüne basa basa da dediler sizden para isteyene güvenmeyin diye ayrıca çekim yapılan yer Eyüp’te aşırı büyük ve çoook geçmişi olan bir yer. Çocuğumun sigortasını da yaptılar dedikleri zaman ödemimizi de verdiler.
Dream64 bozaleblebi Ama kayıt olmadan seçilme durumu olamaz ki. Bir de kayıtlı olsan bile hemen seçilmiyor. Önce istedikleri oyun videosunu atıyorsun beğenirlerse zoom görüşmesi yani görüntülü görüşme oluyor onu beğenirlerse seçildiniz kıyafet provasına gelin diyorlar başka gün verip o günde çekim yapıyorlar. Yani muhetemelwn yanlış anlamış olabilir misiniz bu akşam bizim mesela bir otel reklamı için zoom görüşmemiz var olumsuz olursa çağırmayacaklar olumlu olursa gideceğiz
bozaleblebi Dream64 kayit icin neden ucret odeniyor iste sonucta kayit oluyosun ve belki hic is gelmeyecek bosuna kayit parasi vermis oluyosun bu sekilde magdur olan cok insan var. Gorumcemin kizininda fotograflari begenildi secildiniz denildi ama kayit yaptirmaniz lazim denildi. Boyle islerde kayit olmaz egerki is gerceklesirse reklam firmasi ucretini icinden alir kalanini size verir kayit yaptirin denilip aylarca belki senelerce oyalamaz.
Dream64 bozaleblebi Ya sonuçta onlarda ajans olarak bundan para kazanıyor kayıt ücretinden ve seçilen çocuktanda verilen paradan pay alıyordur. Onlarda ticaretini bu şekilde kurmuş. Bir şans doğru diyorsunuz ama işte o kadar hem para almadan hem ilgilenecek vs yani Türkiye’de biraz zor ben dolandırılmamayayım dedim. Bir de ufak başladık tanınınca zaten biliyorsunuz gelişmwyi