Merhabalar
Oğlum 26 aylık, kursa haftada iki gün 1 saat olacak şekilde başladık. İlk 2 hafta çok zorlandık çünkü sıra beklemek istemiyor ve arkadaşlarına vuruyordu. Oğlum tek çocuk ve yakınımızda çok çocuk yok çocuklarla nasıl iletişim kurması gerektiğini yeni yeni öğreniyor. Bende bu süreçte hayır annecim vuramayız beklemeliyiz istersen cici yapabilirsin sevebiliriz arkadaşına sarılmak istersen sor gibi elimden geleni yapmaya çalıştım çalışıyorum da ama henüz 2 yaşında yavaş yavaş deneyerek öğrenecektir diye düşünüyorum.bugün arkadaşlarına sarıldı çak yaptı kimseye vurmadı güzel geçti gibi derken öğretmeni bugün dersten sonra konuşmak istedi. Kapıdan girer girmez aa bugün çok iyiydi arkadaşlarına vurmadı çok güzeldi bence diyip sonrasında konu bi anda arkadaşlarına vuruyor biraz ara vermek iyi olabilire döndü . Oğlumda öğretmenini çok seviyor öğretmenide ilgili biri ama alışma süreci hani 2 yaşındaki çocuktan nasıl 2 3 haftada büyük bir gelişme beklersiniz ki ? Deneye deneye sosyal ortamda bulunarak öğrenecek. Bende çok üzüldüm bu duruma hem bugün güzel geçti deyip hem bunları söylemesi saçma geldi .
Siz ne düşünüyorsunuz