Kızlar ölçeğiyle kahveyi koyunca güzel köpürtüyor ama kahve şeker koysam da acı geliyor yoğun oluyor tatlı kaşığı kadar koysam bu seferde köpüğü çok az oluyor üstünde köpük komple kaplamıyor fincanı nerde hata yapıyorm anlamdm ölçeğiyle de kahvesi çok geliyor içimi zor oluyor sizler nasl yapıyorsnz napa bilirm köpüğü bol olsun diye