papatyaanne_ merhaba benim bebeğim de 4 aylık. Ben e bebekten 2,5 tog aldım şuanda giydiriyorum. Odamız kışın 19 kata kadar düşüyor ve kuzey cephe. Gerçekten serin oluyor. Doğalgaz ile ısınsak da soğuk oluyor son kat ve altımızda kimse yok. Bu tamamen ev tecrübesidir. Oda sıcaklığınız nasılsa kışın ona göre alın bence. İç güdülerinize güvenin. ☺️ 9-12 ay aldım bu arada. Kollarını ve paçalarını katlıyorum 2 kat. Ama geniş olduğu için hareket kısıtı yok. Ayakları pat pat vuruyor gece yatağa ☺️ keyfi yerinde 🙂