Merhaba bebeklerim 3.5 aylık ve avent biberon ile mama yiyorlar ,2 numara emzikli 125 ml biberonu almıştım,3m+ ay üzeri için olan biberonu almayı düşünüyorum , emzik numarası 4 ve orta akış diye geçiyor 330 ml , bebeklerim az da olsa emiyorum şimdi emzik numarasını büyütürsem akış daha çok olacağı için memeyi bırakırlar mı diye korkuyorum,bir de 125 ml biberon ilerde bana yetmez demi mecbur büyük biberona mı geçiyoruz?
Aslında sormak istediğim ilerde büyük biberona geçiyor muyuz ve benim aylarımda olanlar 3m+ olan 4 numara emzikli biberonu kullanıyor mu?
Oğlum biberonla yerken sürekli genzine kaçırıyor ve nefes almadan yiyor bu yüzden biberon değiştirmek istiyorum ama büyük delikliye geçince daha çok genzine kaçırır mı bilemiyorum