Kızlar çok üşengeç oldum bu ara ya herşeye üşeniyorum ve kendimi aşırı saldım kaşlarım alınacak almıyorum bayadır bakım ürünleri alıyorum bakım yapmıyorum kendime evi temizlemeye uğraşıyorum onuda pek yapmıyorum bu ara silkelenip kendime gelmem lazım hiç birşeyde rutin oluşturamıyorum akşama kadar yatıyorum oturuyorum resmen telefon bağımlılığı da var elimden düşüremiyorum off kendimi kendime anlatınca bile kendimi çekemez oldum ben nasıl çıkarım bu buhrandan hayatım kayıyor ve ben izliyorum hiç bir şeye yetişemiyorum plansız olduğumdan üşeniyorum herşeye ve geç saatlere kalıyor her iş