Kızlar kızım 9aylık olacak. Dede baba diyor arada ama bilinçsiz tabi babıldama sanırım bu. Bi köpüşümüz var adı eva. Kızım eva dışarı çıkınca eva diye bağırıyor ya da aynı oda içinde farklı bi yerdeyse eva diye bağırıyor ona bakarak. Anlamlı sözcük böyle mi oluyo. Anne demeden eva dedi kalbim bi tık kırık 😂 net olarak eva değilde ega eğa gibi bir şey söylüyor