Bugün bu postu 7 ay için açacaktım 🫠 doktorumuz 2 saat arayla önerdi mesela kahvaltı 2 saat sonra yoğurt 2 saat sonra sebze püresi gibi ama benim bebeğim 2 saat arayla olunca yemiyor 3 4 saat arayı açarsam yiyor. Bu seferde anca 2 öğün yapabiliyorum tercih yapmak durumunda kalıyorum. Kahvaltı akşam üstü de sebze püresi yada yoğurt meyve falan. Çünkü arada mama da içiyor bu sefer acıkma süresi uzuyor. Kafam çorba