Oğlum 3 yaşında kreşe başladı ve kreşle birlikte kaka tutma da başladı. Şu an 3,5 yaşında ve hâlâ kaka tutuyor. Kreş tekrar başlayınca kaka tutması da tekrar başladı. Gece uykuda birazını yapıyor yaparsa, onun dışında yapmıyor. Kreşten önce her sabah kahvaltıdan sonra kakasını düzenli yapan bir çocuktu. Hiçbir zaman kabızlık sorunu yaşamadık. Ben şimdi nasıl bir çözüm bulabilirim ya da hangi doktora gitmeliyim güzel anneler