gizemmeh4 benimde hiç güzel olmazdı ama artık mükemmel oluyor ve bence bol sarımsak buna etki etti. Birde ben en son kabartma tozu koyuyorum ( kıyma miktarına göre göz kararı koyuyorum) pufidik pufidik oluyorlar pişince. Bende standart soğan, sarımsak, yumurta, kuru ekmek, damak zevkine göre baharatlar, biraz sıvıyağ ve kabartma tozu ile yoğuruyorum.