Ben araştırdığımda gizli ciğere kaçma oluyormuş bazen ateş yapıyor bazen yapmıyor bebekte huzursuzluk ıslık sesi ve hırıltı oluyormuş biberon başlığını 0 veya 1 kullanın ama emzirme konusunda bilmiyorum doktora gidin isterseniz çünkü daha küçük ciğerine kaçırırsa hastanede çok uğraşırsınız