Ya kızlar bi bebek sabah 8 de kalkıp öğlen hic uyumadan gece 12 1 e kadar nasıl dayanabilir bana söyler misiniz. Akşam 5 6 olunca başlıyor ağlaması geceye kadar ağlıyor uyutmaya çalışıyorum yok hiç bir şekilde uyumuyor uyutmaya çalıştıkca bas bas bağırıyor çığlık atıyor. Saatlerce ayağımda sallıyorum, kucakta sallıyorum, arabada geziyoruz belki uyursa diye yook asla erken uyumuyor uyumadığı gibi de afedersiniz ağzımıza sıcıyor. Gerçekten artık anlamasından delireceğim heryerde ağlama sesi duyuyorum kafayı yiyeceğim diye korkuyorum artık. Yemek yedirmek ayrı dert, üst giydirmek ayrı dert, gün boyu gönlünü etmek ayrı dert gerçekten artık doldum ya