Merhaba 2 hafta önce banyoda fark ettim kitle gibi bi sertlik geldi elime çok şaşırdım araştırdım internette süt birikimi de olabilir yazıyordu 2 aydır emziriyorum bu arada , bu durum başına gelen var mı aynı zamanda basınca vs hassas ve ağrısı var ya kötü bi şeyse diye düşünmeden edemiyorum sağım vs de yaptım sıcak masaj falan gene de geçmedi