Başlıkta bahsettiğim yardım için nerden başvuru yapıyoruz kızlar? E devletten doğum yardımı başvuru diye girip aile ve sosyal politikalar bakanlığından başvuru yaptım ama orası 400-500₺lik bı yardımdan bahsediyor. Benim bahsettiğim ilk çocuğa tek seferlik 5000, ikinci çocuğa aylik 1500₺ olan yardım türü