tomris5527 4.5 aylıklar kundak yapmazsam Asla uyumazlar bi eli açık uyutmaya çalışıyorum yavaş yavaş ama sürekli hareket ettirip uyanıyorlar nasıl bıraktırmam lazım siz neler yaptınız
tomris5527 KendiEvimdeDeplasmandayim zaten zor uyuyorlar şimdi bide kundağı açınca daha da uğraşıyorum şu an pişmanım yaptığıma ama o zaman da uyumuyorlardı çarem yoktu
KendiEvimdeDeplasmandayim tomris5527 bi kaç güne alışır bence çok zorlanırsanız önce gündüz uykularında yapmamaya başlayın
1merling tomris5527 valla bende bıraktırmasam mı diye düşünüyorum alıştı çünkü kundaksız uyuyamıyor gece kendi kendine kollarını çıkarıp uykuya devam ediyor ama başta kundak olmazsa uyumuyor napcam bende bilmiyorum 4 aylık şuan
tomris5527 1merling benimde 4ay 22 gün yatmıyorlar yoksa gece kendileri çıkarıyor eğer uyurlarsa karışmıyorum uyuyamazlarsa tekrar kundak