tetik Çocuğum 2 yaşında akciğere giden damarda hafif daralma varmış acaba bu durum başına gelen varmı büyüdükçe düzelirmi yada ne olur
tetik askbebegimmbenim doğumdan sonra rutin doktor kontrolünde doktor üfürüm var kardiyolojiye gidin dedi kardiyolog söyledi sizindemi darlık var
askbebegimmbenim tetik hayır şükür yok sadece okuyunca merak ettim nasıl farkedildi diye çok geçmiş olsun Allah’ım sifasini versin yavrunuzun