nurannemm bizim de vardı bu sivilcelerden 45 günlük olduk hala az az var doktor ilk günler annenin hormonlarından kaynaklı bebek aknesi dedi sonra geçmeyince tekrar sorduk atopik egzama olduğunu söyledi. Krem önerdi. Hala pütürlü cildi biraz ama geçiyor ilerde dert etmiyoruz. Ama mukuslu kaka vs eşlik ederse alerji olabilir doktor kontrolü ya da ulaşabilirseniz fotografını doktorunuza atın bi. Büyük ihtimal normal diyecektir.