Annesiii05 Kızlar yeğenim bir yaşında Pazartesi günü eczanede kulağını deldirdik eve gelince hizasız deldiğini fark ettik biraz da belli oluyor açıkçası. Bugün de dördüncü gün taktıkları küpeyi çıkarsak kapanır mı sizce tecrübesi olan var mı
canbartuuu Annesiii05 benimde hizasız delmişler 29 yaşındayım hala hizasız ama sorun yok yani küpe takınca kötü durmuyor 😂