sinemisxs goldengate görsek ekleyemedik ya beceremedım 🤦🏻 online de var mağazalarda olmadığını belirtmişler, trendyolda da var çizme yazın çıkar bir kaç cesıt var
ozlm0795 hliony ben de vicco aldım bir tane spor ayakkabı tarzında bot melek kanatlı bir modeli var omdan bir de İgor aldım onu da yağmura falan çıkarsak giyer diye aldım
Pamukhanim_ hliony bizim benim küçüklük boyum var giyerse onu giyer olmasaydı da almayı düşünmüyordum çünkü pek bir yere gitmiyoruz kışın gidersek da sadece alışveriş merkezi markete gideriz. Tam yeni yürütecek o yüzden gerek olduğunu düşünmüyorum
D_deniz hliony ben ilk adımı viccodan aldım. Yazın da saldalet ve spor aldım viccodan. Yine vicco düşünüyorum yaa çok rahat etti tabii artık 2 yaşına girecek bizimki kışlık güzel bsy olması gerek çünkü Bebek arabasına binmiyor
hliony Timurmom D_deniz valla bizimki şuan 13aylık ama kar zamanı 15olucak şuan bile çok hareketlı oyuzden su gecirmicek kar emmicek bi tür lazım
mekame3 Timurmom bende bu tarz düşünüyorum yağmurda karda doyasıya tadını çıkarsın istiyorum biz yapamadık onu
goldengate Timurmom bunun pembesi 21 numarasi olsa hemen alirdim cocuguma ama yuruyemeybilir henuz 15 aylik ve model cok guzel
aslhnkrts Timurmom nasıl giydiriliyor bu direk panduf gibi mi ? Ben kızıma ayakkabı giydirirken kok çok zorlanıyorm ayağını büktüğü için bunu rahat giydirme şansım olur mu o şekilde , bu tarz almayı düşünüyorum da
KayraVeAnnesi_06 hliony Şuan bende arayış içindeyim iki tane buldum bir tanesi İgor diğeri Farklı bir marka henüz karar verip alamadım . Sipariş verip birini seçip diğerini iade yapacağım sanırım
aslhnkrts hliony yaşadığımız yerde çok soğuk ve kar olmuyo o yüzden sadece ayakkabı alıcaz belki şu minik çizmelerden alabiliriz yağmur için iğor muydu markası tam aklımda kalmamış
symkvnc Benim oğlumun ayakları da biraz tombikhep cırtlı ayakkabı alıyorum diğerleri olmuyor igorun yağmur çizmelerinden istiyorum giyip çıkarması kolay olur mu sizce
Neslihan-doga Süperfit bot alıyorum çocuklarıma doğduklarından beri , inanılmaz sıcak tutuyor ve su asla geçirmiyor