zehross00 ben adetim gecikince kan verdim testim silik çıkmıştı kan değerim 0.2 daha sonra 3 gün sonra tekrar kan verdim 0.100 çıktı doktor iki hafta sonra gel dedi test yaptım bir kaç kez hep silik çıktı daha sonra 3 gün kanamam oldu kanama bitince tekrar yaptım yine bu şekilde silik çıkıyor anlayamadım