Oğlum uzun süre kakasını tuttu. Önce korkudan yapmadı, sonra alışkanlık haline geldi. Günlerce çıkmadığı zamanlar oldu, tuvalet zamanı geldiğinde ağlamaktan helak oluyordu. Sonunda mecburen çocuk gastroenterolojiye götürdük. Doktorumuz bize, çocuklar kaka tutma döneminden geçebilir, bunu önemsemek ve düzenli takip etmek lazım dedi. kronikleşmeden takip ve tedavi dedi
Orada bana Pooficient diye bir uygulama önerdi. Kaka takibi yapıyorsunuz, ne zaman yaptı, nasıl yaptı görebiliyorsunuz. Rapor çıkarıp doktora göstermek de çok kolay oluyor. Benim için büyük kolaylık oldu, çünkü artık süreci kafamda tutmaya çalışmıyorum
Sizde de kaka tutma dönemi oldu mu? Nasıl atlattınız?