Selam kızlar, bebeğim emekleme döneminde hâlâ henüz yürümeye başlamadı.1 yaşına girecek 5 gün sonra. Dizlerine çorap kesip dizlik gibi yapmaya çalıştım elimden geldiğince ama asla istemedi taktığımda hep çıkartmakla uğraştı. Şimdi de dizleri kararmış bu geçici midir tabii ki çok büyük bir sorun değil ama kötü görünüyor. Eşim de hep böyle çıplak bacakla emeklemesin dizleri mahvolur diyip durdu beni suçluyor şu an 😏