HeeSenCokBiliyon anladimm hemen hemen aynı 10 tl fark var 😁 ya öylede güzel ben de bazen iki bidon alıyorum çünkü bazen yoğurdum bitmiş oluyor ve kadın geç gönderiyor, birini hemen mayalıyorum 5 lt, diğer 5 i de dondurucuya atıyorum eğer o da lazım olacaksa önceden çıkartıyorum kendi çözünsün diye