Kızlar oğlumun doğum gününü kutlayacağız 3 yaş doğum günü 1 yaş doğum gününde çok güzel organize oldum ama alerjiden dolayı oğlum pastasından yiyememisti bile 2 yaş dogum gününde de yumurtasız pasta yapan hiçbir yer bulamadım e oğlum da artık herşeyi biliyordu yemek ister diye riske atamadım o yüzden kendim yaptım pastayı kendi capimda bu yıl da onun istediği gibi bir doğum günü yapmak istiyorum alerjimiz bitti çok şükür o da iş makinalaeini çok seviyor o yüzden konsept olarak iş makinalarını istiyor bana fikir önerileri verin lütfen nasıl bir susleme yapayim nasıl bir pasta yaptırayım fikirlerinize ihtiyacım varrrr✨