irmhzl evet bizimde ateş yaştı bilginiz olsun doktora götürdüm öksürük vardı dedi ki diş olursa öksürükte yapabilir hatta saçını çeker vs dedi yani öksürükte sırf hastalıktan olmazmış
Uyku konusu zaten dişten önce bozuldu 7 aya yakın, beşiğinde emer yatardı yani en azından ilk uykusu 3 saat olur sonra da o civarda gece 2-3 uyanırdı artık gece abartısız 5 kere kalkıyor bazen gecenin ortasında oturuyor, ağlama gündüz var aşırı gündüz uykuya direniyor ağlıyor gözünden uyku akarken, gece de kalkıyor oturuyor bağırıyor sanki gündüz gibi
E bugün diş geldi gece de çorba oldu gündüz de tetagil kullanıyorum dediğiniz gibi biraz o rahatlatıyor sonra hemen geçiyor calpolde 38 üstünde bir iki kez vermek zorunda kaldım ateşten çok iniliyordu çünkü acıdan :/