Merhaba bebeğim 6 aylık. 2 haftadır tadım yapıyorum. Yoğurt, bal kabağı, patates, havuç, elma, muz ve avakado verdim şimdiye kadar. Peki şu anda ne vermeliyim karışık pürelere geçmeli miyim? Çay bardağı ölçüsünde mi vereceğim artık? İrmik ve unlu tariflere geçeyim mi?