Kızlar merhaba, biz pazartesi günü öğleden sonra oğluma aşı yaptırdık ama kolu hla şiş ve kızarık üstelik şişmiş olan yer vücudunun diğer yerlerine nazaran daha sıcak bu normal mi? 4 gün oldu iyileşmiş olması gerekmiyor muydu? İlk defa bi aşıdan sonra bu kadar yan etki yaşadık tedirgin ve endişeliyim 🥺