Bebeğimin doğumundan beri avent kullanıyodum chicco yu çok önerdiler diye aldım ama emzik yapısı farklı olunca bebeğim ememedi prematüre olduğu için emme de sorun yaşıyoruz zaten o yüzden satmak istiyorum 4+ 2+ 0+ üzeri biberon emzikleri kullanılmamış mevcut onları göndericem