beybitolat 8 ay 11 günlük oğlum. Dünden beri emeklemeyi öğrendi ve o emekledikçe ben ağlıyorum 🥹 Her gelişim gösterdiğinde ağlıyorum aslında. Emeklediğinde oturduğunda hatta 40ı çıktığında ilk gördüğü bayramında vs.. Sizde böylemisiniz yoksa ben mi deliyim🥹😍
alpmila beybitolat bende bugun cok duygusalım bugün dogum günü tam 1 yasında dopdolu 1 yıl🥹🥹 onların en ufak şeyleri bile bizi çook mutlu ediyor ne güzel şey anne olmak Rabbim evlatlarımızı kötü gözlerden korusun 🤍🤲🏻🙏🏻
LezizeNine beybitolat benim biri 5 yaş öbürü 17 aylık eski resimlere bakıp bakıp iç çekiyorum niye bu kadar çabuk büyüyorlar diyorum hep çok yorucu çok zor annelik ama bu kadar çabuk büyümeleri çok koyuyor 🥹🥺♥️
BenDiyeBiri_ beybitolat daha dün hem oğlumun hemde kızımın küçüklük fotolarını görüp istemsizce göz yaşı döküyorum biri 4 yaşında oğlum diğeri bir kaç gün sonra 1 yaşında olucak ve şuan yürüyor kızım 11 ay 18 günlük kızım hem ağlıyorum hem gülüyorum
Usnac1995 beybitolat Bende mi gariplik var. Daha hiç böyle bir göz yaşı dökmedim ya 😂 Ama sadece emzirmeyi sonlandırırken çok kötü oldum bir de son kez bez bağlayışımda. Hızlı Büyümesini istemiyorum sadece 🥹
beybitolat alpmila yaaa nice yaşlar nice güzel günler görsün inşallah 🥹 gerçekten annelik delilik ama dünyanın en gurur verilesi ve en güzel hissi. Aminnn hepimizin evladını bağışlasın💕
LezizeNine alpmila ay maşallah Allah uzun ömürler versin sağlıkla huzurla nice yaşlar görün yavrunla canımm bahtı açık ömrü güzel olsun ♥️🥰🌸😘
beybitolat LezizeNine bende öyleyim geceleri özellikle uyuduktan sonra yenidoğan fotoğraflarına bakınca çok duygulanıyorum🥹🥹
BenDiyeBiri_ beybitolat evet buyuduklerini görmek çok çok baskaymis zaman çok hızlı geçmiş biz farkında olmadan
aysem1205 beybitolat bebeğim 4 buçuk aylık dün küçülenleri ayırırken oturup hümgür hüngür ağladım. Zaman çok hızlı geçiyor göz açıp kapayınca okula başlayacak be hiç böyle kucağıma sığmayacak bir daha. Annelik delilik derlerdi gerçekten de öyleymiş
galler beybitolat ayy evet o dönemler ardı ardına geliyor emekleme diş sıralama yürüme ,bunları gördükçe hızla geçip giden zamana üzülüyorum bnde ama şükür sağlıkla büyüyorlar
ayseeaslantas beybitolat ahahaha bende daha bu sabah ağladım oğlum 5 aylık zaman çok acımasız çok çabuk geçiyo