tuna32_ İyi günler bayanlar bugün 13 günlük olduk 🥹 bebeğim günde 2 defa kakasını yapiyo bu normalmi sizce yediğini cikariyo gibi hisediyorum aranızda varmı böyle bebeği olan anneler
eymenku tuna32_ o günlerde bebeğim 6 kez yapardı şimdi 8 aylık bazen bir bazen iki yapıyor korkmayın bı sıkıntı yok gelişimi iyi kilosu iyi bebeğimin
defnesmam42 tuna32_ benim kızım emer kaka yapardı şuan da daha yeniyeni bıraktı ek gıda da yer kaka yapardı ama kilo alımı VS yerinde olduğu sürece problem ve sıkıntı yok
ahmetbaby tuna32_ benimki 1 aylık oldu şimdi o kadarlıkken her bezini açtığımda kaka yapmış oluyodu nerdeyse
guneyokyanus Tabiki normal hatta gunde 5 6 defa da yapar yenidogan daha cok kaka yapar zamam gectikce azalir kaka sayisi
tuna32_ defnesmam42 3.30 doğdu şuan 3 700 dedi uzerimizdekiler ile rabbim bizleri evlatlarımız ile sinamisin inslh sağlık versin hepsine
defnesmam42 tuna32_ en iyi kiloyu onlar söyler bir sıkıntı yok diyorlarsa yoktur kaka tek başına her zaman bir anlam taşımaz Amin inşaat Rabbım hiçbir konuda evlat ile sınamasın evlatlarımızı da herseyden korusun
skp Nerdeyse 25 -30 güne kadar her gün kakasını yapar hata her beslenme sonrası benim bebeğim gürültülü şekilde yapardı kakasını sonra düzeldi yenidoğan için normal bir süreç