ahsksgkak Bebeğim 42 günlük mama ile besleniyor ilk başta Sma optipro kullandık sonra comfort’a geçtim onlar da biraz zorlanıyor diye tekrar mamayı değiştirdim Bebelac gold kullanıyoruz 4.05 gündür çok fena kabız oldu ağlamaktan mahvoluyo çocuk kabız yapmayan bi mama varmı
asya358_ ahsksgkak 16 günlük kızım Aptamil kullanıyorum çok zorlanıyor oda kaka yapmakta bende Bebelac ı deneyim diyorum
sinemisxs Hipp almıştım oğlum sevmemişti,aptamil kıllanıyorum hala kabız vs de hiç olmadı, genelde kabız yapıyor derler ama yaşamadık 13 aylık 2 defa falan kabız olmuştur hatta ek gıdadan dolayı oda