[silindi] kuzu gecen bir ana dizi aldım elektrikli ama hiç sallanmıyordu iade istedim kabul etti karşı taraf bana gönderirken iki çöp poşetine koymuştu kutu vs yoktu iadeyi onaylanınca bende strecle felan çok iyi sardım gönderdim kargocu ödeme yok dedi sonra bu kişi kargo ödenmesini bana yaptırmanız hiç hoş olmadı diyip engelledi beni bu sabah da ürün çizik bozuk sizi şikayet ettim dedi ücret iadesi yapılmadı kaldı sonra ben konuştum açıkladım kendimi aradan biraz geçti ürünü tekrardan satışa koymuş ve beni de şikayet ettiği için de ücret iadesini onaylamıyor ne olacak şimdi