6-7 aylıkken önce bardakla aynı zamanda pipetle alıştırmaya başladım, 8 aylıkken kendi pipetli suluğunda içiyordu suyunu. Evdeki tüm biberonları attım böylelikle. Şuan hem bardakla içiyor hem de pipetli olan herşeyle. 11 aylık. Yanlız sabır gerekiyor. Sürekli pipetle alıştırma yaptırın. Biraz zor kavrayabiliyorlar mantığını.