kucukprensim06 Bebeğim 2 ay 8 günlük kanguru kullanmak istiyorum pratik olur diye dışarı çıkarken. Bebek arabasıyla çıkmak daha zor geliyor. Siz ne zaman başladınız? 🌸
biyb kucukprensim06 2 aylıkken başladım evimin olduğu yerde çok fazla yokuş vardı tek başıma bebek arabasını kullanmaya korktum ana kucağı kullandım çok rahat oldu çok sık kullanınca biraz sırt ağrısı yapıyo ama bebek içinde çok rahat ediyo benimki hemen uyuyordu içinde
Zlm kucukprensim06 bacakları m şeklinde olsun demişti doktor ikinci ayonda vaşladım diye hatırlıyorum
anneu Bir aylıkken slingle başladım 2 aylıkken falan da kanguruya geçtim çok rahat ediyordu uyuyordu hemen
acimavi kucukprensim06 4 ay civarıydı sanırım. Bazı modeller yenidoğandan itibaren kullanılabiliyor onlardan da bakabilirsiniz
defnesmam42 kucukprensim06 kanguru çok sevmedim ben dogumdan itibaren 6 aylık olana kadar sling kullandım bana kalsa daha da kullanırdım ama kızım istememeye başladı sonra arabaya geçiş yaptık
diloss642 Benim kızım 3 aylık neredeyse sling kullanıyorum tak çıkar zor oluyor ama daha sağlıklı gibi
hellololo Ayda kalça ultrasonu çekildikten sonra kullanmaya başladım ama yine de az sğrelerde kullanmaya dikkat ettim 3 aylık olana kadar