elif2112yigit benim bebeğim 4 aylık ben sürekli denedim neredeyse piyasadaki bütün emzikleri denedim en son aventte sağdık kaldım zaten bebeğim son bir kaç haftadır belli etti artık ihtiyacı da olduğunu şimdi anında tutuyor çok büyük kolaylık siz de sürekli deniyorsanız bir kaç gün ara verin öyle deneyin tekrar bir de ben bebeğim gaz sancısından dolayı ağlıyordu sab simplex gaz damlası kullanıyorum 15 damla olarak 13 damla ağzına sıktım 2 damla kadar da emziğe damlatıp vermiştim sanıyorum bebeğimi böyle alıştırdım tadını sevdiği için damladan rahatsız da olmuyordu zaten emziği de o şekilde verince hemen tuttu ve uyuyuverdi daha sonra alışması için bir kaç defa 2 damla şeklinde devam ettim herkes tutmuyor tutmuyor diyordu ama tuttu artık büyük takıntı yapmıştım yani sürekli emerek uyumak istiyordu bebeğim haliyle ben de yoruluyordum umarım alıştırabilirsiniz gerçekten çok kurtarıcı