Kızlar merhaba bebeğimi emerek uyutuyorum gece yanımda emerek uyuyor ilerleyen zamanlarda yatak ayırma da zorluk çekeceğimi biliyorum uyku eğitimi aldım ama ağlamasına dayanamadığım için ilerletemedim ikinci çocuğu olupta emerek uyutanlar daha sonra yatakları nasıl ayırdılar acaba tecrübe edinen varsa eğer bilgilerini bizimle paylaşır mısınız