kaderbilge ay ben kullanıyorum çok memnunum her şeyi toplayıveriyor küçücük yapıyor baza altlarına koyuyorum trendyoldan balkonroom var çok kaliteli tabiki yırtılıyor patlıyor hassaslar deforme olabiliyor ama uzun vadede çok iyi bence yenilerde bir daha alacağım hatta olanları köye göndermiştim eşyalarla arabada da yer tasarrufu etmiştik 🫢