Kızlar günaydın nasılsınız, umarım iyisinizdir. Daha önce duymuş yada okumuşsunuzdur çocuklara “aşkım,hayatım, birtanem vs” gibi kelimeler kullanmak doğru değilmiş kimlik karmaşası yaşayacağı için. Ama ben çoğu zaman aşkım bebeğim yavrum kuzum birtanem gibi kelimeler kullanıyorum anlık oluyor ,sizce aşırı derecede dikkat edilmesi gereken bir şey mi ? Birde çocukları öperken izin alıyor musunuz. Aslında yapılması gereken çocuklardan öpmeden önce izin almakmış ama ben unutuyorum yakaladığım yerde şapır şupur öpüyorum bebeklerimi. Sizde durumlar nedir?