Kızlar 1,5 yıldır spiral kullanıyorum. İlk kez 1 aydır lekeli regl görüyorum. Salı günü kan verdim spiralim kontrol edildi bir kayma yok ger şey normal. Kan sonucumda Beta 11.700 çıktı. Kese görünmedi. İki gün sonra tekrar verdim bugün sonuç gösterdim aile hekimine yine yüksek çıktı. Bugün tekrar muayene olmaya gideceğim böyle bir durumla karşılaşan var mı? Spiralle hamilelik yaşayan veya yüksek beta da kesesi görünmeyen oldu mu