Çatalla ezmek pek sorun değil aslında. Blend ettiyseniz o daha çok alışılabilecek ve taneliyi reddetme eğilimini de peşinden getirecek bir durum. Keşke dişi yok diye öyle yapmasaydınız, yumuşak taneli yemekleri verebilirdiniz.
Benim kızımın dişleri 1 yaşına girdikten sonra çıktı. 6 aylıkken ek gıdaya başladık ve başından beri çatalla ezerek, bazen taneli şekilde vererek ilerledim. Elbette çok nadir de olsa mesela bazı çorbaları blend ettiğim oldu.
Bence ısrarla taneli vermeye devam edin. Çatalla biraz ezebilirsiniz. Elinizle vermeyi deneyin. Bizimki en çok öyle yiyor, kahvaltıyı öyle yaptırıyorum mesela.