Oğlum 1 yaşında artık yavaş yavaş akranlarıyla iletişime geçmeye başladı. Ama ben parkta bahçede nasıl davranacağımı bilemiyorum bazen.
Mesela oğlum oyuncak indiriyor aşağıya sonra onu başka çocuk gelip izinsiz alıyor, oğlum tepki vermezse ben de mi tepki vermemeliyim? Ağlarsa çocuktan geri mi almalıyım?
Veya oğlum bir başkasının oyuncağını istediği için tutturuyor. O bizim değil vs açıklıyorum ama çok isterse rica ediyorum. Çocuk vermiyor ama bizim oyuncağı alıyor. Ne yapmalıyız?
Bir diğer örnek de oğlum bazen oyuncağını kendisi uzatıyor sonra vazgeçip almak istiyor ama diğer çocuk ağlıyor bu sefer. Ben müdahale etmeli miyim?
Şimdilik fiziksel zarar vermiyorlar diye en azından ona şükrediyorum ne zormuş denge kurmak ya. Hem başka çocuklara zarar gelmesin hem de oğlumun kişiliği ezilmesin özgüveni zedelenmesin istiyorum.