pozitifzey kulak zarımın delik olduğunu biliyordum. Doktor da çok küçük kendi kendine kapanabilir dediği için çok önemsememiştim. Ki üzerinden 8-9 yıl geçmişti. Geçen sene de bebek istediğim bir dönemde( 2-2,5 yıldır olmuyordu bebeğim) orta kulak iltihabı oldum. Yumurtlamam da yeni geçmişti antibiyotik kullandım, damla kullandım. O ay hamile kalmasam dedim ve bilin bakalım ne oldu? O ay test çift çizgi. 9 ay boyunca hop oturdum hop kalktım bebeğime bir şey oldu mu diye. Çok şükür bir şey olmadı. Tabi o süreçte kulak enfeksiyonu için prof a kadar gittim. Beni azarladı. Hiç mi fark etmedin bu zamana kadar neden ameliyat olmadın. Beyin zarı iltihaplanmasına kadar gider, sonuçları ağır olur dedi. Doğurur doğurmaz gel ameliyat yapalım dedi tabi ben gitmedim. Küçükken de tüp takılmıştı iki zarıma. Kulaktan çok çektim.