gizemmeh4 benimki 2 yaşında hala geçmedi çünkü o kadar sevmiyorum ki onları oğlumu sevmelerine tahammül edemiyorum hoş zaten sevmezler de birini görünce yalandan seviyormuş gibi yaparlar 2 yaşında hala kucağına alıp sevmemişlerdir o derece çocuk eve gidince oyuncaklarını alıp benim vermem diye krize sokuyorlar üç dört aydır da gitmiyorum yaşanmış kötü anılarınız varsa normal ama iyi insanlarsa zamanla geçer çünkü sevdiğim insanlara gidince mutlu oluyorum şu an 💜