Kızlar oğlum bundan bir kaç gün önce grip olmuş doktorumuzda antibiyotik vermişti antibiyotik kullandıktan sonra bebişimde sık sık kaka oldu nerdeyse her altını aldığımda kaka var ve sanırım bundan yana pişik oldu ne yapabilirim. Islak mendil kullanmıyorum su ve pamuk kullanıyorum.