Hanımlar merhaba. 5 yıl önce ilk oğlumda doktorlar hiç göz muayenesinden bahsetmemişlerdi. Duymadım da açıkçası o zamanlar bu muayeneyi. Şimdi 2 aylık oğlum var ve doktor 3 aylıkken göz doktoruna götürmemizi söyledi rutin muayeneymiş. Araştırdım biraz göze damla damlatılıyormuş. Açıkçası götürmek pek içimden gelmiyor. Ama içime kuşku da düştü. Size sormak istedim sizler ne yaptınız? Götürdünüz mü? Veya doktorlarınız ne düşünüyor bu muayene hakkında🙏🏻