Merhaba 3 yaş 8 aylık bir kızım.Kardeşi olmadan bazı takıntıları vardı ama sonrasında daha da arttı sanki.Örnek vermek gerekirse eşyalarının oyuncaklarının yerini değiştirtmez, istediği bir sıralamada birşey yapılmazsa yaptırana kadar ısrar eder ağlar.Bazen gece uyandığında bile eşyalarının yerini kontrol ediyor.Kardeşnin oyun halısında oyuncakların yerini değiştirince tekrar düzeltiyor.Konuşmask iletişimi çok iyi bu arada otizm şüphem hiç yok.Sadece kaygıdan mı bu kadar takıntılı oldu merak ediyorum.Bizim gibi olan var mı geçti mi destek gerekir mi ?(oyun terapisi gibi)